miercuri, 1 iunie 2011

7 mai 2011 - O nunta asa cum am vrea sa fie toate nuntile

Uite ca am ajuns la nunta de 7 mai 2011, e cam ora 0:11 minute, dar nu-i nimic, "o viata am si pe aia sa o dorm..." , m-am luptat cu Prodanel (fiind unul din fotografii mei) sa facem o selectie de poze pt blog, nici acu nu sunt convins 100% pe care sa le postez, ca e o batalie "crunta" sa alegem din 100 de poze, numai 30...daca o sa intrec putin limita, sper ca nu o sa deranjeze... ca vorba mea "avem de unde" (40 de poze fara numar). De ce am pus titlul "o nunta asa cum am vrea sa fie toate nuntile"...pai cum sa incep, am avut o pereche de miri, super e putin spus, am avut 2 oameni cu care ne-am "combinat" ideile, mireasa numai zic.. si a iesit din punctul nostru de vedere ceva frumos. Sa va prezentam personajele de pe 7 mai 2011: Anca si Florin Tanase.

 Am ales impreuna 4 locatii, si cam in 3 ore am finalizat aceasta sedinta foto. Pt incepui am hotarat sa mergem sa facem pur si simplu pe strazi. Anca era pro pentru orice :) , cel mai "deranjat" sa zicem asa era Florin, ca pe el il cam stie lumea prin oras, si "si-a luat de-a mesaje" gen ( Casa de piatra! de poate sa faca un cartier de vile ...iar  de-a "la multi ani", cat sa poata sa traiasca un secol linistit. Deci sa va prezint "fatza lui ginerica", care exprima perfect starea lui...
In prima locatie i-am "chinuit" putin..dar ne-au ascultat si am fost multumiti de ce-a iesit.





Si dupa vreo 30 de min, de "chin" pentru Florin :)) , ne.am luat adio de la locatia nr.1...Cand i-am zis lui ginerica ca s/a terminat... avea un sprint.. si un zambet pe fata de numa numa.


Locatia nr.2. "Viata si acordeoane" pt Florin :)). cat mai departe de vazul lumii. A durat ceva sedinta foto aici, dar a avut grija mirele sa faca cinste cu "lichide" pt 2 oameni muncitori, in special cameramanul care era cam insetat :)). Sa vedem ce-au facut baietii de la ovidius studio dupa cateva beri...





Atat Anca cat si Florin au mai avut ei cateva contradictii :)), dar a linistit apele ginerica :))

Si incet incet dupa vreo 60 de min ne imbarcam sa mergem la locatia nr.3. Aici miresica noastra a fost cu ideea. De abia astepta sa ajunga aici...mirii s-au pregatit cum se cuvine...si s-au hotarat sa-si schimbe "incaltarile" si...
...sa treaca la ceva mai serios...
Aici ii explica Florin...ca, cizmele sunt de firma :))
Anca deja isi intrase in rol, s-a acomodat foarte bine in noile cizme...si... sa o vedeti in actiune.

Apoi nebunia nu s-a oprit aici...

 Ne-am luat la revedere de la "baltoaca" ... si incet incet ne indreptam spre ultima locatie.

La ultima sedinta va las pe voi sa criticati, atat eu cat si prodanel am hotarat sa nu mai comentam aici. Deci sa vedem fotografiile.







In timpul sedintelor, Florin nu s-a putut stapani sa nu intre in "hora berarilor" cu noi si a ales sa o lase pe Anca sa conduca.

Anca & Florin Tanase impreuna cu Ovidius Studio va saluta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu