duminică, 12 iunie 2011

14 mai 2011 (inca o nunta - Casa Boiereasca - Iasi)

Inca un 14 mai, la care mai am de lucru, dar acus il finalizez. Impreuna cu Prodanel (fotograful) am inceput sa incercam sa relatam putin evenimentele din aceasta data. Sa facem cunostinta cu mirii nostrii, Stefania si Dan.

Vom incepe cu starea civila, unde mirii aveau ceva emotii, adica putin mai multe :), mai ales ginerica.





Dupa da-urile rostite clar si raspicat (in special miresica) de catre Dan si Stefania... a urmat cel mai mult asteptat moment de catre noi echipa ovs, mai exact sedinta foto.

Pentru inceput ne-am distrat impreuna cu invitatii, apoi au urmat fotografiile neserioase (cum ne place sa le numim noi). In aceata etapa a nuntii, mirii erau numai un zambet, toti cei prezenti au contribuit la asta spunand glume peste glume. Startul a fost dat de noi binenteles pentru a putea destinde atmosfera si pentru ai face pe miri sa uite pentru cateva momente de restul treburilor de rezolvat ce asteptau pe lista.






Apoi am facut o vizita in Gradina Botanica. Aici i-am "chinuit" putin si pe nasi, care au fost ascultatori si ne-au ascultat cerintele, mai rar asa nasi...



... si apoi au urmat din nou mirii.







Rupti de sete ne-am adunat in fata bisericii unde am mai asteptat vreo 20  minute.Asta micu era cel mai nervos :)) priviti-i fata :D.

La cununia religioasa se putea observa incarcatura emotionala a slujbei pe fata fiecarui invitat…. 




Odata cu terminarea cununiei religioase a urmat o petrecere frumoasa (Restaurant Casa Boiereasca) care nu a fost insa ocolita de mici probleme, dar asta se intampla cand totul se lasa pe umerii mirilor...dar vorba lui Ovidiu, nunta e un sport extrem :)).... insa … TOTUL e bine cand se termina cu bine…





Casa de piatra, copii frumosi si sanatosi, fericire si tot ce va doriti voi... va ureaza echipa Ovidius Studio.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu