luni, 23 mai 2011

Lup Batran (Bogdan Irimiciuc 40 de ani)

Uite ca iar incep sa ma apuc sa scriu. Este o amintire placuta si incerc sa o redactez. Presupun ca v-a sarit in ochi titlul. Cine este Bogdan Irimiciuc, "lupul batran" cum il alint eu, este varul meu, profesia - sofer de tir, un barbat simplu, familist, 2 copii minunati si o sotie la fel ca si kinderii...dar e o encicplopedie de om, o persoana cu care nu te plictisesti niciodata, un fel de "piersic" de Suceava.  De ce am vrut sa scriu pe blog, pt ca incerc sa redau putin viata unui sofer pe tir...cum sa.ti petreci o zi de nastere intr.un mod inedit.

Incepem cu inceputul ora 22,20 , 19 mai 2011, in parcare la Fabrica de ceramica, astepta omu sa incarce a doua zi ...nu stiu ce exact :)...cu 2 colegi de traseu, "haiduci" toti trei, unul si unul.

Pe la ora 23, 23 si ceva...s-a declansat o extorsiune...si a aparut cine credeti..."lupul tanar", a venit pe "shest", sa-i faca o surpriza inopinanta lupului batran. Sa facem cunostina cu cele 2 personaje:





Cine e lupul tanar? un om cu cativa virusi :) si putin plecat de acasa. La ce m.am gandit, ca asa ca nu prea aveam chef de munca, si am zis sa iau o pauza...si la ce m-am gandit ... "am eu o sticla, 2,3 10 de sampanie"  in minibarul meu (construit cu sticle de la nunti)..Mi-am rugat fata sa ma duca pana in fata la "Coca- Cola", evident i.am povestit pe drum, s-a crucit ea putin...dar stie ce "animal pe cale de disparitie" are pe langa ea, inca nu mi.a gasit un antivirus bun:)). Si cam asa stau treburile.. o sticla de sampanie nu mergea, si am zis sa iau si o pizza, ca tort sigur gaseam...dar a doua zi :)). ...si uite asa a incercat "lupul tanar"
sa-l suprinda pe "lupul batran"...




Evident ca fata mea a stat putin, iar cand a vazut meniul care era etalat pe masa, a zis sigur nu plec eu de acolo prea devreme :))), acu sa va prezint meniu...
 Vinul pastoral" CAHOR...concluzia: Criminal... mi.a pus colegu cu scania 2 "paharele" adica 2 cani de om serios:))..si deja intram si eu cu haiducii in hora. Asta a fost incalzirea.
 Unirea - "unde-s multi puterea creste"
 

Aici la poza 3, va sare in ochi pizza, dar ce e in stanga sus..ati murit ce bunaciuni de fasoale.Si normal "lupul tanar" i-a facut felul. Si uite am ajuns pe la ora 0:00, 20 mai 2011, si lupul batran a schimbat prefixul la 40..


si am mai servit noi cateva pahare, o populara in surdina, amintiri peste amintiri din viata haiducilor, mai o gluma, mai un banc si uite cam asa se finalizeaza o zi de nastere de sofer de tir. Desi stiu ca multi au sarbatorit la fel ziua, departe de cei dragi, dar asta e serviciul, daca sefu iti spune sa plece in "duminica mare" te duci ca asa zice "bossul". Hai sa nu inchei intr-o nota trista si sa va prezint cateva poze cu lupul tanar, nu puteam sa nu am cateva poze intr.o scania sau un daf :D




Cam atat...o amintire placuta din viata mea...lui Bogdan ii urez sa fie sanatos si sa aiba putere de munca..iar soferilor de tir din tara le zic "drumuri bune colegi".



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu