miercuri, 11 mai 2011

Botezul micutului Alexandru Iacoboae

Uite ca n-am somn, e cam ora 1.52 si am zis sa mai scriu ceva. De curand am filmat un botez la un prieten de.al meu, un om care.l admir si ca om de afaceri si ca familist, doua lucruri care e greu sa le faci asa cum trebuie la ambele "sectoare".  Are 2 baieti mari si frumosi si cam asa imi doresc si eu in viitorul apropiat sau indepartat :) incerc sa aflu si eu "reteta succesului"... Nu de mult, am filmat si botezul la primul baiat, si observ ca familia Iacoboae sunt activi, pusi serios sa creasca natalitatea in Romania. Dupa cum "se misca" domnu Iulian la anu cred ca iar am treaba :).... Acu sa devin serios si sa va invit sa vizionati un clip si sa facem cunostinta cu micului Alex... http://vimeo.com/23590665 ...iar apoi o sa urmeze cateva poze cu aceasta familie implinita si fericita.
In rolul principal. ALEXANDRU IACOBOAE
Familia Iacoboae (Nely & Iulian)

Nasii de botez: Alexandra & Marian Patrascu


Iar acum o serie de poze din timpul botezului..

















Cam aici se incheie si 12 mai 2011, Ovidius Studio si Alexandru Iacoaboe va saluta!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu