miercuri, 11 mai 2011

Brandusa Make-up & Ovidius Studio

Astazi, 11 mai 2011, am avut parte de o sedinta de make-up realizata de Brandusa Bordeianu, sincer pot spune ca e o adevarata artista in acest domeniu. Nu prea ma pricep eu la capitolul asta, dar observ din pozele ei ca de.a dreptul face minuni. Evident eu si cu prietena mea comentam pe marginea pozelor de pe blogul ei, (http://brandusamake-up.blogspot.com) si ea tot imi spunea ca nu are cum sa realizeze asa de mari transformari...sigur sunt photoshopate...etc. Si uite ca m-am hotarat sa-i fac o surpriza si am invitat-o pe Brandusa la mine la sediu sa "o bage in service" putin... Hai sa incepem sedinta...sa facem cunostinta cu personajele....Andreea C., cam asa arata fara machiaj...


  Si dupa ce si.a pus amprenta Brandusa, a reiesit o schimbare majora. Mi-a facut prietena si mai frumoasa, si mai sexoasa :))... deja ma incalzeam din ce in ce mai tare, gradele au crescut si la mine in organism, cand vedeam transformarile...














 Cam asta a fost sedinta de make-up, fotografiile spun cam  totul. Pentru doamnele si domnisoarele care tin la imaginea lor, va recomand cu incredere sa apelati la Brandusa Bordeianu, e o profesionista si sa va zic si un secret, "nu prea va rupe la bani ;) ". Aici inchei.









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu