sâmbătă, 6 august 2011

4 iunie 2011, Iulia & Silviu

       Uite ca am ajuns in postul sfintei Marii...si am si eu putin timp sa ma reapuc sa mai scriu pe blog.
1.Data:  4 iunie 2011
2. Locatia  - Nunta la Golden Stone.
3. un cuplu de miri simpatici -Iulia si Silviu.
4. aceeasi nebuni- echipa ovidius studio.

      De mult timp nu prea am mai asistata la o nunta organizata, totul a descurs cum a trebuit. Am avut timp si de sedinta foto si de o gustare...etc. Pe urma a continuat cheful pe terasa la Golden Stone, super tare....pana pe la ora 3, 4 cand imi cam clantaneau dintii :)) .




Apoi am mers in mai multe locatii si incet incet a urmat "chinul" pentru miri :).









Apoi a inceput nebunia. Mirii doi dansatori innascuti. Mai ales Silviu, il "face" pe Mihai Petre. Si pana dimineata a iesit totul super ok.




Acum atasam clipul lor.

Si aici se incheie un alt episod. Ovidius Studio va saluta!!!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu